modebloggjowi.blogg.se

Välkommen till våran mode och smink blogg. kommentera och följ bloggen gärna!!

Mellandagsrea!!:)

Kategori: Allmänt

I fredags var jag på mellandagsrean med en kompis och ja detta köpte jag;)
1. Det är ett läppbalsam från Nivea och heter pure & narural, och det är oliv och citron!! Och detta återfuktar grymt och luktar oxå grymt gottxDJag köpte detta på H&M för 39:-
 
2.Det är en body lotion från märket I love och denna är i lukten/smaken Blueberry & smoothie, och denna är grym och den luktar jättegott:DDet är 250ml, och jag köpte denna på Nille för 69:-
3. Är ett linne/blus som är jeans färgad med svart hjärtan och den köpte jag på rean för 70:- på H&M:D
 
4. Är ett par Jeans från Cubus som är väldigt blå och skönaxDDom kostade 199:- innan rea och 139:- på rean!!
 
5. Är en balsamspray från märket Gliss, och denna luktar inte jättegott men jag tycker den är väldigt bra!!Den kostade 49:- på Lindex
6. Är två kajaler från H&M och det är en svart (solid black) och en vit ( pure white) jag tycker dom är riktigt bra!!Dom kostade 29:- st på H&M
 
Detta var allt jag köpte och jag hoppas ni är nöjda;)
Om ni har frågor om grejerna eller nått annat så är det bara att kommentera:)
 
 
Ses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: