modebloggjowi.blogg.se

Välkommen till våran mode och smink blogg. kommentera och följ bloggen gärna!!

ULLARED HAUL!!

Kategori: Allmänt

I torsdag var jag på Ullared och här är grejerna jag köpte!! Det är en grå tröja som har spets liknande på magen, tröjan är väldigt lätt att bara slänga på sig!!Den kostade 99:- på barnavdelningen. Sedan köpte jag dessa små gummisnoddarna till håret, så man kan göra små flätor och så!!dom kostade 6:- på skönhet och smink. Sedan köpte jag också dessa avsminkningsservetterna från Gunry, dom är super till bas och ögonskugga men till mascara är dom kanske inte det bästa!!dom kostade 10:- på smink och skönhetSist och nästan minst av mina skönhets grejer är en palett/trio från wet n wild, dock vet jag ingen färg:( men den är super fin och pigmenterad!!Den kostade 30:- på smink och skönhet!!Det var alla mina skönhetprodukter som jag köpte på Ullared så hoppas ni är nöjda!!
Ses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: