modebloggjowi.blogg.se

Välkommen till våran mode och smink blogg. kommentera och följ bloggen gärna!!

Mellandagsrean igen;)

Kategori: Allmänt

I måndags var jag igen och shoppade lite;)
1. Det är en parfym från La rive som är i doften vanilla touch (stavning), den luktar iallafall super gott vaniljxD Parfymen är köpt på H&M för 40:-
2. Det är en kabuki borste, den är verkligen super len och skön!!Jag har dock inte testat den än men ska vel göra det snartxDJag köpte den på H&M för 80:-
3. detta är samma som 2:an
4. Detta är ett läppglans från Isadora i färgen 55 Power Pinkoch det är verkligen ett superfint läppglans:D Jag köpte mitt på kicks för 33:- på rean!!
5. Det är två super fina glittriga nagellack i färgerna det rosa glittriga heter rooftop party och det guldiga heter stay Golden och jag verkligen älskar dom!!jag köpte dessa på H&M för 20:- st på rean
Hoppas ni blir nöjda!!
Om ni har några fråger om grejerna så får ni gärna kommentera;)
Ses!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: